Експерти Euro NCAP провели оцінку функцій допомоги водієві в популярних автомобілях: які результати - Auto24
Вперше перевірку систем допомоги водієві запровадили ще у 2020 році. Тоді експерти оцінювали їх роботу відповідно до двох основних аспектів: компетенція допомоги - баланс між рівнем допомоги, яку пропонує автомобіль, і ступенем, до якого система допомагає водієві залишатися залученим у процес водіння та обмеження системи; й Safety Backup - заходи, які вживаються в критичних ситуаціях, щоб уникнути зіткнення.
Ознайомтесь також: Euro NCAP провела тестування Jeep Avenger та інших відомих моделей: результати виявилися невтішними.
Однак, цього року вимоги щодо перевірки були переглянуті та розширені додатковими випробуваннями для покращення швидкісного контролю, пов'язаного з релевантністю смуги руху, особливостями дороги та місцевими небезпеками. Крім того, резервні сценарії безпеки було розширено, щоб включити уникнення мотоциклістів, пішоходів та велосипедистів.
Після проведених випробувань автомобілі BMW i5 і Mercedes-Benz C-Class отримали вражаючі результати, заробивши оцінку "дуже хороша" для своїх систем. Особливо вразила модель Mercedes-Benz під час тестування Safety Backup, адже вона продемонструвала виняткові здібності, здійснюючи рух до узбіччя і виконуючи контрольовану зупинку у випадку, якщо водій не реагує на попереджувальні сигнали системи.
Цікаво також: Які нові автомобільні моделі не пройшли краш-тести Euro NCAP?
Водночас Volkswagen ID.7 та Volvo XC40 отримали загальну оцінку "Добре", тоді, як систему BYD Atto 3 визнали "не рекомендованою", через те що функція розпізнавання дорожніх знаків неправильно інтерпретувала їх, а в Safety Backup автомобіль не досяг мінімальних стандартів, зокрема через загальну низьку роботу адаптивного круїз-контролю проти нерухомих транспортних засобів і відсутність дій у випадку, якщо водій не реагує, залишаючи його напризволяще ніяк не зменшуючи швидкість руху.