Ігри, які обійшлися своїм творцям у значну суму - ігри.


Це, напевно, свіжий приклад того, як одна невдача може призвести до закриття цілої студії, залишаючи 172 працівників без роботи. Командний шутер Concord, який вийшов цього року, був закритий всього через кілька днів після релізу, оскільки не зміг залучити достатню кількість користувачів. Вже незабаром після цього було оголошено про зупинку серверів "через два тижні", а наприкінці жовтня Sony офіційно повідомила про розпуск Firewalk Studios, як зазначає 24 Канал.

Ознайомтесь також з вісімкою найкращих відеоігор, створених за мотивами коміксів!

Concord позиціонувався як преміальний геройський шутер у світі безкоштовних аналогів. Проте негативні відгуки від критиків та неприязнь з боку гравців вплинули на його успіх. Гра отримала середні рейтинги, і оглядачі підкреслювали, що вона не змогла запропонувати нічого оригінального в порівнянні з такими проектами, як Overwatch, Apex Legends та Valorant.

Concord пропонував відкриту бета-версію, яка досягла піку в 2 388 одночасних гравців, але після запуску одночасний онлайн ледве досягнув 700 користувачів. У наступні дні кількість гравців знизилася до 50 людей одночасно.

На даний момент неясно, яка доля чекає на співробітників, проте керівництво активно шукає нові можливості для частини з них.

Перегляньте відео трейлера гри!

Запущена в 2010 році, ця гра виявилася занадто амбітною і стала фінансовою невдачею для її творців, компанії Realtime Worlds. Вона презентувалася як MMO у жанрі "поліція проти грабіжників", дія якої розгорталася в відкритому місті, де гравці могли повноцінно налаштовувати своїх персонажів та транспортні засоби. Гра мала величезний потенціал, але зіштовхнулася з численними труднощами, такими як низька продуктивність, незручне керування та незбалансовані ігрові механіки.

Існують чутки, що витрати на її розробку склали 100 мільйонів доларів, що в рази перевищило отримані від неї доходи. Невдовзі після виходу гри компанія Realtime Worlds оголосила про своє банкрутство.

Okami була випущена в 2006 році на платформі PlayStation 2. Гра була високо оцінена критиками завдяки своєму вражаючому візуальному оформленню. Сюжет розповідає про богиню сонця Аматерасу, яка перетворилася на вовка з метою відновлення життя в світі, що занурився в темряву. Її унікальний художній стиль та інноваційні елементи геймплею визнали новаторськими для свого часу, що принесло грі численні нагороди за "Гру року".

На жаль, їй було важко продаватися через мінімальний маркетинг і реліз на пізньому етапі життєвого циклу PS2. У результаті Capcom закрила Clover Studio невдовзі після виходу гри, поклавши край діяльності однієї з найкреативніших ігрових студій в історії.

Проєкт Radical Heights став останнім зусиллям Boss Key Productions врятуватися у 2018 році. На жаль, результат виявився зворотним, призвівши до краху компанії через свою невдачу.

Ця гра була безкоштовною в жанрі королівської битви, з яскравим дизайном, натхненним ігровими шоу 80-х. Компанія Boss Key опинилася в скрутному становищі після провалу їхньої попередньої гри, LawBreakers. Вони намагалися швидко скористатися хвилею популярності королівських битв і випустили Radical Heights в дуже незавершеному вигляді. Гра страждала від відсутності текстур, численних помилок і недоробленої механіки, позбавленої будь-якого шліфування і глибини. Це не дозволило їй здобути навіть мінімальну популярність.

Місяць після виходу гри студія припинила своє існування, не змігши знайти шлях до виживання.

Kingdoms of Amalur: Reckoning отримала високу оцінку за захоплюючий сюжет і цікаву механіку гри, проте вона також стала ключовим чинником, що призвів до краху компанії 38 Studios. Незважаючи на віддану спільноту шанувальників і позитивні рецензії, проект не досяг тих фінансових вершин, на які сподівалися його творці. Витрати на розробку перевищили 60 мільйонів доларів, але гра так і не змогла покрити ці витрати, залишивши компанію в збитках.

Це стало причиною для серйозних фінансових проблем 38 Studios, що негативно позначилося на їхньому MMORPG "Проєкт Коперник", який так і не був випущений. Лише через кілька місяців після релізу "Reckoning" компанія 38 Studios була вимушена неочікувано припинити свою діяльність.

Перегляньте відео трейлера гри!

Британська компанія, яка створила одного з найвідоміших ігрових персонажів, намагалася перенести його в епоху PS2, здійснивши повну модернізацію. На жаль, вибір, зроблений Core Design для оновлення Лари Крофт, призвів до того, що персонаж став більш незручним, ніж будь-коли раніше. Серед змін були малоприємні механіки стелсу та системи підвищення силових навичок.

Ще однією серйозною проблемою стало те, що видавництво Eidos наполягло на випуску гри, яка фактично не була готовою. Коли The Angel of Darkness отримала численні негативні оцінки, компанія Core Design була закрита, а її майно передали іншим розробникам.

Цікаво 6 найкращих відеоігор, які змусять вас плакати над сюжетом

Навіщо містобудівному симулятору потрібне постійне підключення до інтернету? EA та Maxis намагалися переконати гравців, що онлайн-функції є критично важливими для коректної роботи гри. Проте насправді це було просто засобом захисту від піратства.

Внаслідок цього сервери зазнали повного краху під час старту гри, що призвело до невдачі, від якої Maxis так і не змогла відновитися. Зрештою, у 2014 році вони запровадили можливість грати офлайн, але це не змогло компенсувати завдані збитки, що в кінцевому підсумку призвело до закриття студії Maxis Everyville компанією EA у 2015 році.

Related posts