Ощадбанк зараховує кошти з карток в "отрицательный баланс": как клиенты оказываются в долговой ловушке.


Ощадбанк знову опинився в центрі уваги своїх клієнтів.

Клієнти Ощадбанку звернулися зі скаргами на те, що банк списує більше коштів, ніж є на їхніх рахунках, за рішенням виконавчої служби. Особливо це стосується карток, призначених для соціальних виплат, на які надходять пенсії, стипендії та інші види допомоги.

Внаслідок цього виникає заборгованість, яка створює додаткові фінансові труднощі для людей. На порталі "Мінфін" клієнт Ощадбанку поскаржився, що банк списав арештовані кошти з картки для соціальних виплат, навіть коли баланс був у мінусі, що створило штучний борг.

Клієнти також помічають, що витрачені кошти не відображаються в додатку "Дія" протягом декількох місяців. Це ускладнює ситуацію, адже користувачі не мають змоги вчасно відстежувати баланс своїх рахунків та з'ясувати, які суми були списані і з яких причин.

Ощадбанк роз'яснює дану ситуацію технічними обмеженнями, які ускладнюють створення окремого рахунку для соціальних виплат. Коли клієнт користується єдиним рахунком для отримання зарплат, пенсій чи допомоги, арешт може поширюватися на всі наявні кошти, включаючи й соціальні виплати.

Банк пояснює, що соціальні виплати надходять на поточний рахунок, який також використовується для інших фінансових операцій клієнта. Тому банк не може відокремити ці виплати, і арешт накладається на всі кошти на рахунку.

Це створює проблеми для людей, адже блокуються гроші, призначені для соціальних допомог, пенсій чи стипендій, що ускладнює їхнє фінансове становище.

Нагадаємо про труднощі з картками і регулярні списання по 25 гривень: "Ощадбанк" змушує клієнтів відвідувати відділення, немов це робочий графік.

Раніше ми писали про те, що Ощадбанк блокує картки без попередження: чому не може поділити кошти

Також, Знай.ua повідомляв, що часу залишилось обмаль: це стосується всіх користувачів карток "Ощадбанку".

Related posts