"ПриватБанк" вилучив у клієнтки кошти: з рахунку зникло 28 тисяч, а потім рахунок зовсім заблокували.


У своєму зверненні клієнтка "ПриватБанку" повідомила, що її карткові рахунки були заблоковані банком без будь-якого попередження.

Клієнтка "ПриватБанку" звернулася зі скаргою на несанкціональне списання 28 тисяч гривень та безпідставне блокування всіх її рахунків. Банк вживав цих заходів без жодного попередження про можливі порушення.

Цю інформацію розповсюджено на порталі "Мінфін".

У своєму зверненні клієнтка "ПриватБанку" повідомила, що її карткові рахунки були заблоковані банком без будь-якого попередження.

"Мені прийшло сповіщення в додаток і він одразу був ними заблокований. Потім подзвонив менеджер, повідомив, що приват в односторонньому порядку розриває зі мною ділові відносини і просить прийти у відділення, написати заяву на закриття рахунків. Сказати, що я була в шоці -- це не описати мій стан", -- поділилася клієнтка "ПриватБанку".

Клієнтка "ПриватБанку" зазначила, що є клієнткою банку вже близько 20 років. Вона активно користувалася картками, кредитами та кредитними лімітами, а також протягом останніх шести років вела свій ФОП. За весь цей час у неї не виникало жодних питань щодо транзакцій чи походження коштів з боку банку, і вона завжди могла підтвердити кожну свою операцію.

Клієнтка "ПриватБанку" вирішила відслідкувати свої фінансові операції, коли виявила, що з її рахунку було знято 28 тисяч гривень на погашення кредиту. Це трапилося без жодного попередження, і вона не отримала жодних роз’яснень. Раніше співробітники банку запевняли її, що вона зможе продовжувати виконувати платежі за кредитом згідно з графіком, зазначеним у договорі.

У ПриватБанку зазначили, що заморожують гроші на рахунках українців в рамках жорсткого фінансового контролю.

Свіжі новини з України:

ПриватБанк обмежує доступ до кредитних лімітів: подробиці.

"ПриватБанк" змусив українця чекати півроку на заміну банкнот.

Related posts