У мережі з’явилися зображення нового таємничого суперника Suzuki Jimny від Jeep.
Компактний позашляховик Jeep JJ розробляли у 80-х роках, проте серійним він так і не став. Модель планували випустити в короткій та подовженій версіях і оснастити 2,5-літровим двигуном.
В мережі з'явилися знімки Jeep JJ, випущеного в 80-х роках. Цей компактний позашляховик був створений в якості конкурента Suzuki Jimny, але так і не потрапив у масове виробництво. Інформацію про нього опублікував сайт Jalopnik.
З початку 1980-х років Suzuki Jimny почав активно експортуватися, і під маркою Samurai він з'явився на ринку Північної Америки. Це спонукало керівництво Jeep розглянути можливість розробки конкурента, оскільки Wrangler коштував приблизно на 50% більше, ніж Samurai.
Проєкт назвали JJ, тобто Junior Jeep ("молодший Джип"). Компактний позашляховик мав бути на 25-30% дешевшим за новий Jeep Cherokee, який якраз тоді запускали у виробництво. Для зниження собівартості вирішили максимально використовувати комплектуючі від інших Jeep. До того ж, упростили виробництво авто: його мали збирати із усього 13 модулів.
Зовнішній вигляд Jeep JJ був створений дизайнером Бобом Ніксоном. Цей позашляховик відзначався чіткими і простими формами, але не виглядав надто агресивно, подібно до Suzuki Jimny/Samurai. Дах у ньому також був знімним, як і у японського суперника.
Стандартна модель з двома дверима мала довжину 3327 мм та колісну базу 2210 мм. Проте, також була створена і чотиридверна варіація Jeep JJ. Цікаво, що подовжена версія Suzuki Jimny з'явилася лише у 2023 році.
Спочатку новий Jeep JJ планували оснастити чотирициліндровими двигунами Renault об'ємом 1,7 та 2,0 л, адже американський і французький автовиробники активно співпрацювали у 80-х. Проте після входження Jeep до концерну Chrysler у 1987 році позашляховик вирішили оснастити 2,5-літровою 100-сильною четвіркою від Dodge Lancer та 5-ступінчастою механічною КПП.
Позашляховик Jeep JJ оснащений системою повного приводу з можливістю знижувальної передачі, але його характеристики прохідності виявилися не на висоті. Наприклад, він не зміг подолати відому офф-роуд трасу Rubicon Trail у Каліфорнії, яку успішно проходили інші моделі Jeep, а також його головний конкурент Suzuki Jimny.
Для покращення позашляхових характеристик вирішили використовувати шини розміром 31 дюйм. Проте їх монтаж вимагав модифікації бампера та арок коліс, що в свою чергу призводило до збільшення витрат на розробку автомобіля, який і без того був досить дорогим у виробництві.
У результаті, проєкт Jeep JJ вирішили закрити. Усього виготовили приблизно 60 прототипів авто, доля яких наразі не відома. Скоріше за все, їх утилізували.
До речі, субкомпактний кросовер Jeep став доступним лише в наш час. Йдеться про Jeep Avenger, який нещодавно з’явився на українському ринку.