Вибори у США: американські медіа готуються до потоку дезінформації в день голосування.
Новинні організації інвестують свої ресурси в підготовку до протидії дезінформації.
Американські медіа готуються до протистояння можливому напливу дезінформації в день президентських виборів у США наступного тижня. Для цього вони залучають тисячі працівників для висвітлення подій на виборчих дільницях, щоб спростувати безпідставні звинувачення у фальсифікації голосування, які можуть надійти, зокрема, від кандидата від Республіканської партії Дональда Трампа, згідно з інформацією Financial Times.
Агентство Associated Press, яке стежить за голосуванням на виборах у США з 1848 року, готувалося до хвилі дезінформації, заявила глава бюро у Вашингтоні Анна Джонсон. Щоб протистояти цьому, AP планує "значно більше роз'яснювальної роботи".
Консервативний канал Fox News, який займає одне з лідируючих місць серед новинних медіа в США, вклав кошти в нові технології для вдосконалення своєї візуальної графіки. Це рішення спрямоване на те, щоб допомогти аудиторії краще уявити результати підрахунку голосів.
Засоби масової інформації мають ключове значення під час виборів у США. Поки по всій країні триває голосування, американці звертаються до приватних інформаційних агентств, які оголошують результати виборів у кожному штаті, спираючись на власні дані опитувань та підрахунки голосів. Цей процес є доволі складним, оскільки методи та технології можуть суттєво відрізнятися не лише між штатами, а й між районами всередині одного штату.
Трамп тим часом продовжує сіяти сумніви у виборчих процесах у США, навіть попри те, що його оскарження результатів виборів 2020 року не було підкріплене доказами. Республіканська партія планує відправити тисячі волонтерів для моніторингу ймовірних фальсифікацій у ніч виборів. Тим часом довіра до засобів масової інформації досягла нового мінімуму, згідно з опитуванням Gallup, проведеним цього місяця.
Цей комплекс чинників спонукав американські медіагрупи перейти до захисної стратегії, інвестуючи кошти у забезпечення "прозорості".
"Найефективнішим засобом боротьби з дезінформацією або неправдивими відомостями є факти," - підкреслив політичний директор CNN Девід Чаліан.
За словами CNN, медіа-організація надішле "сильну команду" журналістів, включаючи представників у ключові штати, щоб спостерігати за ходом голосування.
Мережа ABC також укріпила "групу спостереження за виборами", яка здійснює контроль за процесом підрахунку голосів по всій території країни.
Американські медіа-компанії налаштовуються на можливість, що результати виборів у ніч голосування можуть не відобразити чіткого переможця. У 2020 році оголошення про перемогу Джо Байдена над Дональдом Трампом зайняло цілих чотири дні, поки громадяни США з нетерпінням очікували завершення підрахунку голосів у Пенсильванії.
Деякі експерти вважають, що "кінцевий термін", коли стане очевидним результат, може припадати на ранок суботи, 9 листопада.
"Коли ви розглядаєте карту країни, важко уявити, як будь-який із кандидатів зможе здобути необхідні 270 голосів без участі Пенсильванії. Тому я залишаюся при цій думці, хоча вважаю, що Пенсильванія працює ефективніше й проводить підрахунок швидше, проте вони все ще користуються тим самим методом. Отже, можливо, результати можна буде отримати в п'ятницю (8 листопада - ред.)", - зазначає Арнон Мішкін з Fox News.
Один з найнепередбачуваніших штатів - Пенсильванія, що має 19 голосів у Колегії виборщиків, слугує важливим ареном у змаганні за президентську посаду.
Рік Кляйн з ABC News вважає, що близькі результати виборів можуть затягнути процес оголошення переможця.
"Якщо розрив становитиме кілька тисяч голосів, процес визначення переможця може затягнутися", - зазначив Кляйн.
Як повідомлялося, Трамп і його союзники створюють підґрунтя для обурення й судових позовів, якщо результати голосування не будуть на користь республіканців. Bloomberg писало, що, посилаючись на нібито дані опитувань і дострокового голосування, Трамп вибудовує альтернативну реальність для своїх прихильників, в якій має чітку перевагу та знаходиться на шляху до гучної перемоги. Насправді ж більшість опитувань показують, що обидва кандидати йдуть практично нарівні.